Ми вдячні Вам за інтерес до нашого продукту і пропонуємо ознайомитися з пропозицією щодо впровадження системи ScudCRM.
Коротко про систему:
ScudCRM - універсальна система автоматизації бізнес процесів.
На поточний момент на її основі реалізовані конфігурації ScudCRM - Commerce, ScudCRM - CallCenter, ScudCRM - Logistics, ScudCRM - Insurance.
Основні можливості системи:
Інтеграція з телефонією компанії
1. Повна інтеграція з системою телефонії Asterisk.
2. Візуалізація роботи операторів Контакт Центру, співробітників компанії, фіксація і запис всіх дзвінків.
3. Будь алгоритм обробки дзвінків.
4. IVR будь-якої складності.
5. Візуалізація необхідних дій оператора в залежності від важливості вхідного дзвінка.
6. Візуалізація всієї наявної інформації про вхідний дзвінок.
7. Функція Дзвінок з системи ScudCRM за обраною лінії.
8. Функція CallBack.
9. Функція Fax to E-mail.
10. Функція BlackList (блокування вхідних дзвінків з певних номерів).
11. Запис всіх розмов.
12. Необмежена кількість зовнішніх і внутрішніх ліній.
13. Телеконференції.
14. Контроль вихідних дзвінків всіх співробітників компанії.
15. Автоматичні вихідні дзвінки по заданих номерах або згідно будь-якого алгоритму.
16. Статистика по лініях і дзвінків.
17. Ідеальне рішення як централізованого сервера телефонії всіх офісів, представництв, точок продажів і т.д.
Функціонал системи
18. Налаштування необмеженої кількості груп користувачів.
19. Широкі можливості по розділенню прав доступу до даних.
20. Фіксація всіх дій користувачів системи. Лог всіх операцій з можливістю відновлення.
21. Облік роботи користувачів з системою. т. е. дата і час входу в систему і виходячи з неї.
22. Відображення в режимі on-line стану користувача системи.
23. Облік і зберігання всіх відправлених повідомлень з системи.
24. Можливість налаштування будь-яких звітів.
25. Можливість переведення системи на необмежену кількість мов.
26. Можливість інтеграції з необмеженою кількістю сайтів.
27. Налаштувати автоматичні повідомлень про будь-яких діях, події. Наприклад про пропущені дзвінки, нові замовлення, прострочених події і т.д. Відправлення електронних листів з повідомленнями згідно прав користувачів або будь-який інший логіки. Алерт.
28. Можливість експорту в * .xls будь-яких даних з системи.
29. Можливість експорту в * .doc і відправки по email будь-яких друкованих шаблонів.
30. Можливість експорту в * .pdf і відправки по email будь-яких друкованих шаблонів.
31. Можливості інтеграції з будь-якими зовнішніми API. Наприклад SMS розсилок, обмін даними з 1С і т.д.
32. Свій API для взаємодії з 1C (Експорт-імпорт) або з будь-яким іншим програмним продуктом як в ручному так і в автоматичному режимі.
33. Налаштування будь-яких алгоритмів обробки даних.
34. Можливість налаштування будь-якої конфігурації меню програми.
35. Внутрішня система обміну повідомленнями.
36. Внутрішня система постановки і контролю завдань.
37. Внутрішня система заміток (Моніторинг). Дозволяє організувати ефективну роботу співробітників компанії з одним завданням шляхом фіксації в загальному доступі заміток до роботи із зазначенням виконаної роботи по ній.
38. Система може функціонувати як окремий Back-end або Front-end клієнт, або як одночасно Back-end і Front-end.
ScudCRM - Commerce
39. Облік товару на складах.
40. Друк етикеток зі штрих кодом.
41. Товарні чеки, касові чеки, накладні на переміщення, продаж, повернення, списання товару.
42. Інвентаризація товару.
43. Облік вхідних цін товару для розрахунків з постачальниками.
44. Облік роздрібних цін. Можна враховувати для кожного магазину / складу, сайту свої ціни.
45. Інтеграція системи з сайтами. Можливість управляти контентом сайтів централізовано.
46. Контроль і управління всіма сайтами, замовленнями з сайтів.
47. Резервування товару.
48. Зберігання інформації про клієнтів / знижкових картах, накопичення, бонуси і т. Д.
49. Можливість виробляти email, sms розсилки за списками клієнтів / знижковим картками.
50. Інкасація.
51. Облік всіх витрат.
52. Формування спеціальних прайсів для контрагентів.
53. Звіти по касі, залишки, розрахунки з постачальниками, рух по товару.
54. Термінал для здійснення продажів в магазинах.
55. Робота з будь-яким сканером підтримує стандарт сумісності HID.
56. Робота з будь-яким принтером підключеним і настроєним до локального комп'ютера.
57. Робота з будь-яким принтером чеків підключеним і настроєним на локальному комп'ютері.
58. Робота з будь-яким принтером етикеток підключеним і настроєним на локальному комп'ютері.
59. Автоматичний імпорт курсів валют
Технології і безпеку
60. Користувачеві необхідний тільки комп'ютер з будь-якою операційною системою і базовим набором програмних продуктів.
61. Система реалізована на веб технологіях.
62. Можливе використання https з'єднання.
63. Обмеження прав доступу в систему за логіном, паролем і IP адресою користувача.
64. Обмеження кількості неправильно вводів логіна і пароля.
65. Автоматична генерація паролів користувачів і регулярна примусова зміна паролів.
66. Шифрування всіх паролів з достатньою складністю.
67. Кнопка екстреної зміни всіх паролів і відключення їх від системи.
68. Робота з будь-якими типами SIP / IAX телефонів (стаціонарні або софтфони).
Вартість
Система надається виключно на умовах оренди і може розміщуватися виключно на сервері компанії. Компанія не встановлює обмежень щодо кількості користувачів системи.
Вартість оренди ПО ScudCRM договірна та залежить від складності реалізації проекту
В вартість оренди входить:
- Всі роботи по інтеграції системи в бізнес процеси компанії
- Підтримка системи в робочому стані
- Оновлення ядра і конфігурації системи
- Надання виділеного сервера або віртуальної області на сервері компанії
- Надання необхідної дискового простору для робітників даних клієнта на робочому сервері
- Налагодження та надання доступу для зберігання резервної копії на серверрі Замовника
- Налаштування VoIP телефонії
- Надається 1000 SMS на місяць
- Підтримка SLA на рівні не нижче 99.5%
Додаткова інформація
Всі авторські права на ПЗ ScudCRM залишаються у розробника.
Замовнику передаються виключно права на використання даного ПЗ.
Доступ до коду ПО ScudCRM не надається.
Ми розуміємо, що рішення щодо вибору CRM системи може бути ключовим в перспективі розвитку вашого бізнесу і це рішення одне і на довгі роки. Тому ми зацікавлені в успішному розвитку наших клієнтів і намагаємося робити все для досягнення вами найкращих результатів.
Ми сподіваємося, що наша пропозиція виявиться кращим за співвідношенням ціна / якість і ви зробите свій вибір співпрацювати з нами.