Мовлянов Олег Николаевич
Насамперед, ми дякуємо Вам, дорогий читачу, за інтерес до нашої системи. Оскільки сам факт того, що Ви читаєте цей пост, дозволяє нам вважати Вас нашим потенційним клієнтом. Аперше питання, яке цікавить всіх зацыкавлених: чим ScudCRM краще або гірше за іншы CRM системи, представлены на ринку, зумовило необхідність написання цього посту.
Вважаємо, що об'єктивно й однозначно відповісти на це питання практично неможливо. Оскільки в даній відповіді міститиметься занадто багато людського фактору, такого як, наприклад, звичка чи фінансова зацікавленість. Якщо співробітник звик вносити всю інформацію в електронну таблицю, та за своєю натурою не здатний швидко змінити свої звички, то для нього найкращою системою так і залишиться електронна таблиця.
Тому правильно буде відповісти так: ScudCRM має весь базовий функціонал, необхідний для організації взаємодії з усіма контрагентами, автоматизації всіх бізнес процесів будь-якої компанії. Усе інше, як правило, питання звички користувачів.
Що це за базовий функціонал?
1. Система може поставлятися як Saas сервіс або як корпоративний web сервіс
2. Інтеграція з телефонією
3. API для обміну даними
4. Планування і робота з завданнями
5. Інтеграція з смс сервісом
6. Імпорт даних
7. Наявність локалізації
8. Доступ до вихідного коду при придбанні системи
9. Контакти і контрагенти
10. Можливість будь-яких доробок при виборі Saas рішення
Досить розширений список функцій можна почитати в розділі Вартість. Крім цього, хочеться звернути увагу на цінову політику. Ми прийняли рішення не встановлювати жодних обмежень по кількості користувачів системи, і при цьому встановили фіксовану суму на користування системою. Такий підхід дозволяє точно формувати свій бюджет на підтримку і супровід системи. Таким чином система буде розвиватися разом з розвитком вашого бізнесу без збільшення витрат на утримання CRM системи.